morgonblogg..

jupp.. just nu är jag så duktig att jag uppdaterar mig redan på morgonen ! (: *får klapp på huvet* mest beror det på att jag gjorde iordning mig mycket snabbare än jag trodde (på typ 10 min :o) så jag hinner sitta vid datorn i typ tjugo minuter :) här snackar vi bra planering (även fast detta inte var planerat höhö..) . maya mamma kör in till skolan idag och det är hur chill som helst ! :D

morgonens oredigerade egoboost ↓


aja, idag börjar vi skoldagen med teknik. den lektionen går alltid så fort, tiden går ju fort när man har roligt ! ^^ idag kommer det nog bli ovanligt kul, för hanna såg vår tekniklärare på friskis och svettis om jag inte minns fel hahha ! :'D

sen har vi hemkunskap också. idag har jag för mig att vi ska göra soppa men jag vet inte ^^ får se vad som händer .. (:

aja, måste dra, återkommer ! :)

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback