men titta ! ^^

Följ min blogg med bloglovin

tog tag i det där nu, har inte gjort det innan (: kändes liksom som att det var dagt nu (y' hade faktiskt redan ett konto där för jag använde det till min förra blogg, men när jag bytte i somras orkade jag inte med att fixa om skiten ^^

men nu till annat..

dagen var ganska okej. mest för att måndagar brukar va ganska chill ^^ tekniken var dock inte så kul i och med att det enda jag gjorde var att faila.. ska nog inte jobba med nåt som har att bygga ihop plåtlådor att göra..

tyskan var också okej.. mest för att jonte gjorde min dag med att imitera en sliskig tysk.. ni fattar nog inte hur kul det låter ! x')

maten var god för en gångs skull och jag och hanna hade kul vid "coolingarnas bord". de som oftast lämnar kvar tallrikarna på bordet och lämnar en allmän röra efter sig. ge en applåd för coola villhelm & co ! :'D

(skit i snyggingen till vänster..) det är villhelm vi bryr oss om i detta fall ! :D pottfrilla.com


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAH återkommer när jag slutar garva ! >.<

Kommentarer
Postat av: frödinge ostkaka

hahhaha, fan vad söt xd

2011-01-26 @ 19:57:07
Postat av: Elsa

såklart ! :D

2011-01-26 @ 20:11:27
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback