måndag,

och nedräkningen till återseendet av mina dator har bara börjat.. blä

efter skolan var jag duktig och gick och köpte mig en allmanacka .. nörd *host*

sen har jag tänkt lite på detdär med månadslistan och kommit fram till att nu när jag inte har någon dator för mig själv är det helt enkelt bäst att avbryta skiten.. jag fortsätter det där jag slutade det när min dator kommer tillbaka.. how 'bout that ? :D

imorrn blir det terminens första gympalektion för mig. får se hur det går höhöhöh . efter skolan sticker jag till ruden för lite serious talk.. håller tummarna för att det ska gå bra ! ^^

jag och söta mamma..

plus att jag ska sova snart ^^

/elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback