måndag morgon..

och jag känner att jag kommer skämma ut mig själv idag.. höhöh . känns lite pinsamt liksom att komma i samma kläder jag hade förra året, när man egenlitgen borde gå till skolan hur snygg som helst bara för att visa att man typ är snygg ? eller hahaha ja vet inte men känns pinsamt iallfall.. x)

för er som missat det så har jag lovat filip J i min klass att klä mig i samma kläder jag använde förra vintern vid ungefär denhär tiden. röd mössa, röda raggsockar. det därimellan varierade ganska mycket men jag har på mig samma kläder nu som jag hade på nyår förra året tror jag..

↑ september 2009

↑ idag, januari 2011

ganska lika va? ;)

aja, snart bär det av till skolan.. mamma är trevlig och kör mig och julia och maya in till stan idag bara så vi slipper gå upp så tidigt.. men som ni märker lyckades jag råka gå upp för tidigt ändå och fick en halvtimme över, så varför inte spendera den framför datan? :D det brukar hända ibland, men ta det inte som en vana :)

skriver mer efter skolan, puss ♥


Kommentarer
Postat av: Mia

hur gör du din header ?

2011-01-10 @ 17:25:40
Postat av: Elsa

tar det i ett inlägg ! :)

2011-01-10 @ 19:35:46
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback