måndag kväll..

och jag roar mig med att städa mitt rum. blä . att jag aldrig får till att städa klart på en och samma gång ! :o har städat i flera dagar nu och madrassen på golvet är fortfarande inte borta ! :o aja, shit happens >.<

WAAAAH SHIIIIT POMMESFRITES MIIN GUUUUUUD ! :o jag har en fluga p mitt rum ! D: NU?! shiiiiiiiiit !


hittade en väldigt gammal bild på mig som jag inte lagt upp än.. troligtvis för att jag inte blev så värst nöjd med redigeringen osv men skitsamma ! >.< sen kom jag på att jag har tagit ut fjortisvinkeln.. my fault, förlåt ^^ ska inte hända ingen (: men har man totaly bildbrist så har man. och nej, jag vill inte köra cambomb för jag ser ut som ett uppätet plommon eller nåt.. höhö

Peter Gabriel – I Grieve

orkar ni inte lyssna på hela så lyssna ifrån 05.40 typ... jag krymper ihop till en boll när jag hör stämsången där ! :o likadant som denhär:

Toto – Africa

aja, nog av det :) ska ändå dra mig tillbaka för kvällen snart ^^

/elsa ♥



Kommentarer
Postat av: linnea

gud så vacker du är kvinna! :o



håller med ´dig om städningen, är omöjligt att blir klar på en dag! :S <3

2011-01-25 @ 17:23:40
Postat av: Elsa

jag är ingen kvinna. jag är en man.

2011-01-25 @ 19:04:15
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/
Postat av: linnea

just det, gud va het du är mannen!

2011-01-25 @ 20:18:32
Postat av: Elsa

tack :)

2011-01-25 @ 20:25:37
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/
Postat av: Markusbeatrice

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-09-16 @ 12:14:52
URL: http://markusbeatrice.blogll.com

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback