månadslista...

Dag 1 - Presentera mig själv.
Dag 2 - Det här hade jag på mig idag.
Dag 3 - Min familj.
Dag 4 - Min tro.
Dag 5 - Vad är kärlek.

Dag 6 - En rolig kväll.
Dag 7 - Det här åt jag idag.
Dag 8 - Det här stör mig.
Dag 9 - Min dag.
Dag 10 - Ett barndomsminne.
Dag 11 - Den här veckan.
Dag 12 - I min väska.
Dag 13 - Detta är jag beroende av.
Dag 14 - Detta ångrar jag.
Dag 15 - Mina drömmar.
Dag 16 - Min första kyss.
Dag 17 - Min favoritfödelsedag.
Dag 18  - 7 sanningar om mig.
Dag 19 - Här bor jag.
Dag 20 - Det här vill jag göra innan jag dör.
Dag 21 - Det här får mig att må bättre.
Dag 22 - Det här upprör mig.
Dag 23 - Den här månaden.
Dag 24 - Det här får mig att gråta.
Dag 25 - Det här saknar jag.
Dag 26  - I min necessär.
Dag 27 - Mina rädslor.
Dag 28 - Min favoritsport.
Dag 29 - Min Favoritplats.
Dag 30 - Ett sista ögonblick.

en lista som är planerad för januari.. det är tänkt att man ska skriva varje dag men det har jag en känsla av att jag inte kommer göra.. höhöh. har jag tid och ork så ska jag skriva även om det överstrukna men annars får det vara. får se hur det går helt enkelt.. man får ju hoppas på det bästa ^^


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback