lång natt..

kan väl helt enkelt säga att jag inte sovit gott i natt. det var drömmarna som ställde till det -.-' mitt i natten vaknade av att jag vart livrädd. jag hade drömt om en läskig kvinna som gick runt och mördade folk, men hon visste inte om att hon gjorde det för att hon var skitsofren eller nått .. ? hon dök upp överallt och alla var jätterädda.
det kändes verkligen som att hon var i mitt rum sen.. asläskigt ! jag somnade dock om men nu blev drömmarna mer psykiska om vad som händer just nu.. det sitter fortfarande i bakhuvet på mig, biter mig så det gör ont. urk

troligtvis kommer jag bara sitta hemma idag också.. blir nog att kolla på nån mysig film och bara slappna av. imorrn är det ju skola ! :o taggar inte alls :( men en rolig sak är ju att jag ska få ha hemkunskap nu istället för slöjd ! (: har faktiskt längtat efter emobänken, och joars underbara sångröst sjunga cut cut sången .. sen höra hedda och hemkunskapsläraren snacka andra avenyn i bakgrunden.. här snackar vi minnen ! x)

och sen om man tänker efter.. visst ska de bli ganska gött med vårtermin ? ;) nu kommer det bara bli varmare och varmare.. tänk sen till sommaren, när man kan gå direkt efter skolan och bada i sjön ! (: att inte behöva oroa sig för vilka skor man ska ta på sig för att inte frysa för mycket.. att istället för stora tjocka vinterjackor kunna gå runt i jeansjackor och shorts ! *dreglar*


jag lovar, när jag ser marken igen under all is och snö, då ska jag pussa den. and that's a promise.

Salem Al Fakir – It's Only You (Part II)

↑ får mig att tänka på sommar !

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

årets först dopp ! :D + min underbara skjutsning av julia ;) <3

2011-01-09 @ 15:02:53
Postat av: Elsa

oohja :D minnen ! :D <3

2011-01-09 @ 15:19:33
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback