känner mig tjock ._.

kanske har något att göra med att jag sitter och tjockar i mig chipsringar och fanta..? hmm.. får klura vidare på den.. >.<

imorgon kommer maya hit med sällskap av sin pappa och en bekant till honom och mina föräldrar :) de är bjudna på middag.. det är så med våra familj att vi (hahahahahah.. våra föräldrar*) gärna träffas och äter och äter och äter och pratar om vad dom äter och sen dricker massa vin och sen prata om vad de dricker för vin.. jag förstår när jag blir äldre, hahaha ! x)

det är typ likadant med choklad.. det spelar ingen roll vad det är för choklad eller hur dyr och speciell den är.. jag lyckas glupska i mig den ändå.. så vad ni än gör.. ge mig aldrig dyr choklad hahah ! för jag blir inte gladare om jag får dyr choklad än om jag får en billig.. det smakar ju liksom detsamma ? >.<

gruvar mig inför punkten ifrån månadslistan för imorrn.. hur beskriver man egentligen kärlek? det går ju inte med ord liksom :o

jag vet att typ ingen kommer svara nu, för alla fegar så hårt i vanliga fall.. men, ändå, vad är kärlek för er ?

Kommentarer
Postat av: Simon Fransila

Kärleken är hemsk. Den sårar, försvagar, får en att inte kunna sova på natten, får en att bli konstig m.m. Men den kan också va bäst. Om man är kär i nån då blir man så glad och fylld med känslor, varje gång man ser den. Kärleken kan ge känslor som ilska, glädje, sorg, svartsjuka m.m.m (med mycket mer). Om man ska kortfatta det hela, enligt min mening, år kärleken allt.

2011-01-07 @ 22:55:44
Postat av: Elsa

you got it all ! (y'

2011-01-07 @ 23:01:36
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback