imorgon: klädsim

imorgon ska min klass bada på badhuset på gympan. vi ska simma klädsim.. undrar verkligen hur det ska gå höhöh ? aja, man får ju hoppas på det bästa ^^

annars har jag nyss tagit en lång, mysig dusch (som vanligt).. julia flätade mitt hår och nu sitter vi bara i min säng med varsin dator och lyssnar på mysig musik. det blir la att sova snart, efter en liten kvällsfika. typ frukt eller nån macka eller nått.. hihi ^^

jag tänkte lägga upp en cambild, men efter att jag och julia gjort några försök till att få nån någorlunda bra bild så gav vi upp. det funkar helt enkelt inte när man är nyduschad och avsminkad och bara allmänt flötigt ful. hahaha, bättre lycka nästa gång :P

istället bjuder jag på en häftig bild jag hittade för bara några minuter sen :


"du varg, du varg, kom inte hit. ungen min får du aldrig.."


dock tycker jag om vargar. jag är verkligen inte en sån som vill ha bort dom ifrån sverige liksom.. stör man inte vargarna så stör dom inte tillbaka (: plus att dom är awsome ! :D

Lena Nyman – Vargsången

imorgon blir det att åka bil till skolan. känns faktiskt jätteunderbart med både sovmorgon och att slippa stå och vänta på bussen. det blir alltid så att när vi väl kommer till stan när vi åker buss så åker 138:an ALLTID förbi oss, även fast den skaaa stanna egentligen ! :o imorse blev julia så frustrerad att hon övervägde att slänga trumpeten på den passeranade bussen.. som tur var gjorde ohn inte det.. om hon gjort det hade det liksom kostat lite så att säga >.<

aja, godnatt på er ^^ kanske blir att blogga imorrnbitti om jag är duktig, men det får vi se om (:

/elsa ♥



Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback