i skolan..

och faktiskt så börjar lektionen om några minuter så jag är faktiskt helt oskyldig (:

och jag gör alltid den med tänderna, ni vet .. hahah orkar inte förklara >.<
vi har nyss vart på badhuset och badat klädsim, och shiiiiiit va jobbigt det var ! :o det trodde jag faktiskt inte att det skulle vara såååå jobbigt x) efteråt kämpade jag och julia med att springa ikapp alla andra som redan börjat gå, och jag kände mig verkligen som jag vet inte vad när jag sprang mammaspring med mina klackskor.. höhöh
aja, nu börjar lektionen..
heeeejdååååååå :'D

Kommentarer
Postat av: linnea

puss på bilderna! :) <3

2011-01-27 @ 16:38:01
Postat av: Elsa

puss på bilderna ! ^^ <3

2011-01-28 @ 07:04:01
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback