I like !

snittet i statistiken blir allt högre och högre ! :D just nu ligger det väl på minst 20 besökare varje dag ! (a' känns jättebra att så många kommer tillbaka varje dag och läser, liksom wow att mitt liv är sååå intressant hahaha ? trodde jag aldrig x)

har precis gjort klart förberedelserna inför torsdag då nästa uppdatering från månadslistan kommer. troligtvis skippar jag morgondagens då jag kommer ha så mycket att göra med dammsugning och oskar, men om jag orkar och hinner tar jag och knepar ihop ett inlägg om min tro på kvällen sen, när han åkt hem ^^ inlägget tills på torsdag var iallafall väldigt svårt att skriva. som vissa av er vet så kommer det handla om kärlek, närmare bestämt vad kärlek är i mina ögon .. det var så äckligt svårt att få ner det i ord ! :o akta er för att pröva det själva, det var omöjligt typ x) får se vad ni tycker om det, jag försökte så gott jag kunde iallafall ^^


en av mina favoritbilder ifrån somras när jag besökte stockholm med julia och maya ! :) det var julia som tog bilden precis innan vi skulle på färjan ifrån gröna lund.. :)

Toto – Rosanna

känner mig på allmänt bra humör också.. måste ha varit efter den extrema sockerkicken jag fick.. plus en massa andra saker hihhihi ! ^^

gonatt ! (:

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback