hemma nu,

och är väl inte på världens mest prefekta humör hahaha. så jag säger i förväg, förvänta er inget glädjeskuttande på bloggen ikväll..

åkte ju som sagt in till stan förut för att träffa oskar. vi mötte upp alex och stack hem till honom. där kollade vi på nån jättemysko film om afrika ? >.< eller inte afrika direkt, men det utspelade sig där. hela handlingen var väl typ massa lejon som åt upp alla.. så lite överblodiga scener var vi med om hahahah. (y'

när jag kom hem gick jag nästan direkt ut på en promenad och satte mig på en bänk vid grusplanen på andra sidan byn typ. det var upplyst där och nån hade gjort iordning en jättefin isbana. det är ganska tyst här ute faktiskt. det enda jag hörde var slagen ifrån vindkraftverket, fastän grusplanen är ganska omringad av hus.. ? lite mysko.. >.<

när jag kom hem hade jag i stort sett förfrysit både händer och fötter då jag inte riktigt planerat så bra när jag gick ut.. det hade blivit converse utan åtminstone ett par raggsockar. och vantarna använde jag som sittunderlag på bänken efter att min rumpa blivit fööör kall..

så ni fattar ju att det första jag gjorde när jag kom hem var att hoppa in i duschen.. (och nej, detta var ingen glädjehopp..)

varmvattnet tog slut och nu sitter jag här. *applåd*

Jason Walker – Down

/elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback