hej hopp ! (:

ska alldeles strax dra mig ut och möta lilla oskar vid bussen :) har tyvärr inte dammsugit än, hahah ! så lyckad är jag >.< men annars så är faktiskt mitt rum ganska städat nu, det lönar sig att ta hem folk.. då har man ju en anledning till att städa ! ^^

min dator har blivit jättekonstig också :s den låter konstigt.. jag lägger en tjuga på att det är fläkten som inte riktigt mår som den ska, typ feber eller nått.. ? aja, mamma föreslog att vi ska lämna in den imorrn.. buhuhuhuh. hur ska jag klara mig ? :'( jag tänkte faktiskt på det tidigare idag, att om min dator pajjade så jag inte kunde använda den mer.. hur faan skulle jag göra då ?! D: inte skulle jag få sitta vid pappas dator hela dagarna för det är ju hans jobbdator, och eriks stationära ligger typ i bitar på golvet.. grabben tycker om att plocka isär grejer.. höhöhö

det gjorde faktiskt min pappa också när han var yngre ! han samlade på radioapparater och plockade isär dom och byggde ihop dom osv.. han har visat mig sin radiosamling i farmor och farfars källare.. det var ju lagom intressant haha ! inte riktigt min grej detdär, med radioapparater osv.. höhö

 

Ted Gärdestad – Oh, vilken härlig da'

knäpp låt och knäpp bild.. unnnderbart ! :D

/elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback