godnattsaga..

sitter just nu och lyssnar på när julia läser för olivia ur nalle puh.. jättemysigt ! ^^ nalle puh är verkligen något som är så gulligt så det finns inte ^^

btw så hittade jag en bild förut som var jääääääättegammal, och bestämde mig för att redigera den för första gången. när jag tog den hade jag liksom inte kommit in i detdär att redigera bilder än.. höhö

minns ni ? :P

aja, skitsamma (:

imorrn måste jag ta med mig datorn till skolan för ett grupparbete i SOn. suck. aja, jag är egentligen skyldig anton det eftersom att jag knappt hjälper honom alls. religion är inte mitt starka ämne, så istället fick jag rita en bild av martin luther ! riktigt fin blev den om jag får säga det själv :)

plus att jag måste tillägga att jag nyss hade mitt roliga.. sitter med CT i cam och han har glömt att stänga av micken, så jag hör exakt allt han säger till vem han nu pratar med ! x) och förut så börja han asgarva så jag typ dog för det lät så kul.. I just figured that you wanted to know .. höhö

gonaatt och puss på er ! ^^


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback