god natt ! (:

har precis tagit en uuunderbar dusch ! älskar verkligen att duscha. gärna med föör varmt vatten, och gärna föör länge ! (:


ser ut som nån mysko buddah eller nått.. typ en av de tre vise männen.. känns tryggt att veta att jag ser så smart ut :D vis liksom, get it ? :')

Sukshinder Shinda – Aao Gidha Palay-Eh

aja, snart ska jag iallfall få håret flätat av kära mamma. jag brukar alltid fläta håret efter duschen så mitt hår blir krusigt och lockigt dagen efter. perfekt knep ! (:

tänkte dra mig undan för ikväll.. det blir att känna mig ännu mer smart och läsa lite..  :{D efter det väntar underbar sömn, amen !

skriver kaanske imorrn bitti igen, mamma ska va underbar och skjutsa till skolan så jag kanske får en underbar halvtimme över som imorse? (: får se imorrn..

/elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback