fredag hela veckan..

jag har verkligen ingen koll på dagarna nu ! x) jag var tvungen att tänkta efter riktigt rejält för att inse att det faktiskt var fredag när jag vaknade.. >.<

sen råkade jag hitta en låt som jag lyssna jättemycket på ett tag ! :o

Sarah McLachlan – Don't Let Go - Soundtrack Version

jag får sånnadär jättemysko flashbacks med en speciell känsla, men jag kan inte sätta fingret på vad det känns som .. ? jättekonstigt verkligen ^^

skitsamma.. jag drömde verkligen jätteläskigt inatt.. :s jag åkte skidor med julia och maya och där vi åkte påminde lite om mariocart till wii.. ni vet dom där isbanorna typ.. ^^ jag åkte på en brygga som var precis bredvid snön och plötsligt kom en liten bebis på skidor emot mig. jag försökte bromsa men det gick inte ? :s jag kunde inte stoppa bebisen heller, så den åkte rakt ner i det iskalla vattnet. sen stod jag länge och kollade på bebisen medans den hamnade undervattenytan.. den bara glodde på mig och allt var jättestilla. det var typ som att tiden stannade ^^ sen hoppade jag i det grunda vattnet med skidorna på för att försöka få upp bebisen, annars skulle den ju alltingen drunka eller frysa ihjäl.. men när jag hamnade i vattnet kunde jag inte röra på mig och jag bara såg hur bebisen låg där under vattenytan.. så hörde jag en hund skälla också..

ganska obehagligt faktiskt.. jag drömmer väldigt mycket sånt konstigt och jobbigt.. jag minns liksom jättejobbiga drömmar ifrån förra året, och de sitter kvar i bakhuvet på mig fortfarande.. ? :o inte så kul ne..

and now to something compeletely defferent.

jag har inte riktigt planerat min dag ännu.. får se lite vad som händer.. annars blir det väl bara att sitta hemma och dö lite vid datorn, och kanske spela lite trumpet för en gång skull. måste verkligen komma igång lite nu innan lektionerna börjar.

har lite planer på att ända headern snart.. eller inte ända.. göra om.. ^^ det finns lite jag vill ändra på, och som jag fått kommentarer om .. så det kanske jag hinner fixa idag också om jag har tur ! :)


i brist på andra bilder får ni denhär underbara cambilden sålänge.. ska verkligen bättre mig på den fronten, och fixa lite mer bilder ifrån mobilen framöver ! (:

/elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback