fredag,

förlåt för den sega uppdateringen igår, jag var helt enkelt jätteupptagen ! ^^ jag kollade på film med julia och oliva och sen åt jag jättegod kladdkaka och studa glosor och så kollade vi på en till film bara jag och julia..

men aah ^^

snart ska vi gå ner och äta frukost och sen bär det av hem till maya för att få skjuts ! :P idag fyller filip J år också, och det ska firas ikväll ! (: sticker på fest sen och det blir la god mat och mysigt sällskap skulle jag tro.. ^^

mer hinner jag inte skriva nu, men jag lovar att återkomma när jag kommer hem :) slutar ju tidigt och måste hem direkt för att städa toaletterna i verkstan ..  -.-

/elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback