FOR NARNIA ! >:D

krigsrop är väl typ det man blir mest taggad av i hela världen.. speciellt om man ska göra något man är lite rädd för.. typ:

- är du säker på att du vågar sova med lampan släkt?

- jag vet inte..

- oj då, det låter inte så bra..

- äh, skitsamma , jag gör det ändå ! FOR NARNIA !


- FOOOOR NARNIAAAA !


*släcker lampan*



aja, nu ska jag bara chilla (oväntat?) hela resten av kvällen.. ska nog se morden i midsomer sen också, bara för att få lite variation från datorn... börjar bli lite avigt nu känner jag.. höhöh

imorrn planeras det att gå på spinning på friskis och svettis med mamma, men får se hur det blir ^^ annars får jag väl hoppas på att jag kan ta tag i städningen på mitt rum tills på onsdag då jag troligtvis får pojkbesök ifrån stan *stolt* . liksom ifrån stan, så himla cool är jag som är kompis med snobbar från stan ! :') hahaha (y'




Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback