ett ?!

hahahah ! jag steg upp för typ tjugo minuter sen.. oj säger jag bara x) vaknade dock vid halv elva ungefär men har slumrat sen dess... höhöhö .

som jag sa igår så kommer maya & co till oss idag för att äta, och de kommer om bara några timmar ! :o jag har lite grejer att göra innan dess, så jag får väl sätta igång då >.<

oredigerad bild + osminkad + morgonfrissa

har fortfarande inte dammsugit mitt rum och det är verkligen nått jag måste göra haha ! lägger dock en tjuga på att jag inte kommer göra det idag innan maya kommer, så jag antar att det blir nån gång senare i veckan..

förresten.. julia kom och påminde mig om en grej vi fick massa info o i skolan precis innan lovet.. prao ! jag har faktiskt inte alls tänkt på det så mycket, men jag tror inte att jag kommer kunna fixa nån egen plats.. troligtvis blir det att skriva upp mig på nån av skolorna.. jag har alltid tyckt att det skulle a kul att va lärare liksom ^^ men får se hur det blir med det (:

Jojje Wadenius – Jag vill ha en hund, en blå

hahah, blir man inte glad av den ? :')

/elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback