ehehehehe :(

har så äckligt ont i huvet och så äckligt ont i magen ! :( det blev ingen skola för mig idag.. och vi som skulle va trippel lektion musik ! D: jag är ju bäst på att tajma -.-

aja, har spenderat morgonen med att vila lite. men det la jag av med när jag drömde två sjukt random/konstiga drömmar i sträck :s jag vill liksom inte ens ta upp det i bloggen ? waaah

sen läste jag lite. efter det har jag latat mig framför en film, spirit stallion of the cimarron. och jag säger helt ärligt att det är min absoluta favoritfilm! det finns många jag tycker om, men ingen jag tycker om så mycket som denhär ! :o


ja, jag är medveten om att den är tecknad.. men så sjukt bra är den ! tröttnar aldrig x) köpte den i USA för enormt många år sen, innan den kommit ut i sverige. så den är inte textad nånstans. från början fattade jag inget av vad dom sa men faktiskt så pratar de inte så mycket i filmen. det är ju hästar liksom? >.< men nu efter alla år kan jag nästan alla låtar utantill, kan i princip alla repliker osv.. hahah ! ^^ både julia och maya köpte filmen på svenska när den kom ut i sverige, men jag verkligen hatade den versionen ! låtarna var jättedåligt översatta och det kändes bara fel med vilda western på svenska ? x)

sen har jag alltid undrat varför hästarna i filmen har ögonbryn? det brukar ju inte vanliga hästar ha.. ^^ kanske är något med vildhästarna i amerika.. måste nästan vara så (:

Bryan Adams – Spirit: Stallion Of The Cimarron

↑ nu menar jag det verkligen, ALLT på det albumet är värt att lyssna på !

Mesa Music Consort – Spirits Of The Wild

↑ ett album jag har hemma som jag brukar lyssna på ibland när jag har tänt rökelse och sånt ^^ jättemysigt ^^

fick nyss reda på att hanna också ligger hemma med magont + huveont. hennes mamma trodde att det var nån influensa eller nåt..

/elsa ♥


Kommentarer
Postat av: Hannah

Håller med, den filmen är mkt bra. har den hemma.



OCh Bryan adams låtar är så sjukt fina och mega bra :)

2011-01-12 @ 20:12:56
URL: http://hannahsphoto.bloggplatsen.se
Postat av: Elsa

oohja ! :D kan typ alla utantill xd

2011-01-12 @ 20:31:59
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/
Postat av: Olivia Gustavsson

låtarna är bara för bsät!

2011-01-14 @ 19:53:59
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Elsa

oohja ! :D

2011-01-14 @ 23:55:51
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback