*detta fält måste fyllas i*

fast jag har ingen passande rubrik.. suck

tog lite bilder på tekniklektionen som jag skulle vilja dela med mig av.. dom representerar att jag inte fattar nåt skit av vad min lärare babblar om och att jag aldrig ska jobba med nåt som har med att bygga att göra..


aah, det var min tekniklektion det.. höhö

snart ska jag plocka upp lite på mitt rum så jag kan ta en rundtur och filma.. ska ju visa hur jag bor idag (månadslistan) och visst passar det bra med ett vidoinlägg där ? :D svar: ja ! (:

orkar faktiskt inte skriva så mycket nu :o (!!!) . men jag tar det senare .. (:

Kings Of Convenience – Cayman Islands (Album Version)

/elsa ♥




Kommentarer
Postat av: Simon Fransila

Har du hamid i teknik

2011-01-31 @ 19:27:46
URL: http://simonlovedrama.blogg.se/
Postat av: Elsa

jupp, jag har hamid i teknik :')

2011-01-31 @ 19:48:11
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback