datorn tillbaka ! (!!!!!!!!!!!!)

här ska bloggas haha ! :D känns skönt att kunna vara tillbaka ! (:

dagen har spenderats hemma hos julia som för övrigt fyller år idag :) hela femton år är hon nu ! :o sjukt .. men skitsamma ^^ de bjöds på underbar mat och jag tjockade i mig hela två portioner plus två bitar tårta .. tur att vågen hemma är sönder så jag kan inbilla mig att jag bara väger 40 kg, puuuh


↑ jag idag .. har btw på mig gårdagens smink höhöh. bara lite oviktig fakta (y'

ska vara bäst och klämma in en uppdatering kring månadslistan nu när jag kaaan blogga igen.. woho ! :D

Maskinen – Buffalo Blues

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: Simon Franslia

Kul att den är tillbaks. Lite tråkigt att du har slutat i teatern.

2011-01-22 @ 18:48:55
URL: http://simoncrazylife.blogg.se/
Postat av: linnea

linnea juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuublar för att din dator ä tillbax! :D

wiiiiiiiiiiiiiiiihpoooooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ! :D <3

2011-01-22 @ 18:56:16
Postat av: Elsa

simon : jo du är inte den enda som har sagt det ^^ men jag kommer och hälsar på nån gång ;)



linnea : du är inte heller den enda ^^ <3

2011-01-22 @ 19:05:10
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback