Dag 8 - Det här stör mig.

Det finns många saker jag stör mig på. För det mesta stör jag mig på folk...

 

Folk som inte kan vara sig själva. Folk som inte låter andra vara sig själva. Folk som går före i köer. Folk som lägger skulden på andra. Folk som gör grejer de inte vill för att bevisa sig tuffa. Folk som skryter. Folk som är allmänt störande. Folk som inte lyssnar på vad man säger. Folk som går på en i Nordstan. Folk som är respektlösa. Folk som ljuger. Folk som pratar skit. Folk som är falska. Folk man litar på helt i onödan. Folk som sprider vidare hemliga hemligheter. Folk som ringer på dolt nummer. Folk som fjäskar. Folk som är själviska. Folk som inte låter en ha nåt privatliv. Folk som inte står för vad de har sagt. Folk som inte har någon papperskorg på toaletten. Folk som inte fattar när det räcker. Folk som bryter vad de lovat. Folk som går efter rykten. Folk som skapar rykten. Folk som stirrar. Folk som är dumma. Folk som klagar. Folk med bögfobi. Folk som inte kan säga förlåt. Folk som inte ger sig. Folk som pratar för högt i telefonen. Folk som inte bryr sig. Folk som pratar när man kollar på film. Folk som är allmänt långsamma. Folk som är för perfekta. Folk som tror de vet allt..

 

och till sist stör jag mig på min dator som inte vill sammarbeta.

 

 


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback