Dag 7 - Det här åt jag idag.

Jag började min dag med en riktigt uppiggande frukost. Den bestod av havregrynsgröt med hallonsylt, stekta ägg, bacon, toast och nypressad apelsinjuice. Låter ganska flashigt va? Hahaha, i själva verket blev det som vanligt, flingor med mjölk…

 

 

 

Till lunch däremot (och nu är jag ärligt) så åt jag rester ifrån torsdag, då vi hade fint besök. Whiskykyckling med potatiscocotte. Inte fel nånstans! (:

 

 

kan dock hålla med om att det ser ut som babymat..

 

 

När vi kommit till Ahlis sen fanns redan planer för att äta sushi. Så vi bosatte oss i köket och betraktade Ahlis och hans pappa medans de kokade ris osv. Dock hade inte Ahlis pappa någon fisk så det fick bli en vegetarisk variant…

 

 

 

Men det var gott ändå! Nästan för gott. Jag åt tills jag var mätt, och när jag var mätt åt jag ännu mer. Inte så smart men gud va gott det var! Filip däremot kunde knappt äta något av det, han tyckte inte alls om det. Hanna tyckte att det var okej och Ahlis och Sven Olof åt som vanligt. Men jag måste säga att jag åt som en gris eller nåt? Hahahah

 

När jag kom hem blev som sagt mitt val att äta toast istället för wokgrytan pappa hade lagat. Så mycket orkade jag faktiskt inte, så toast fick bli mitt snabba val. Det är faktiskt en av mina favoriter om man ska äta något snabbt. Dock tycker jag inte om när det är ost på så jag kör på bara smör. Passar mig perfekt!

 

 

Och idag kände jag verkligen bloggandan! Att gå runt och fota det man precis ska äta känns bara so kissie-style! Har jag rätt? x)


Kommentarer
Postat av: linnea

sooooo proffsbloggar style !<3

2011-01-09 @ 15:04:47
Postat av: Elsa

woho ! :D <3

2011-01-09 @ 15:20:03
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback