Dag 18 - 7 sanningar om mig.

1. av en gammal vana sen jag var liten och hade kissproblem går jag alltid, alltid, på toa innan jag lägger mig. gör jag det inte får jag panik och somnar inte förrens jag släpat mig upp och uträttat mina behov ändå.

2. jag är rädd för mina drömmar.

3. jag sov med gosedjur tills slutet av förra terminen.

4. varje gång jag kommit hem ifrån usa så har jag sovit på golvet i mammas och pappas rum bara för att jag varit så van vid att sova bland mina kusiner.

5. jag har jättelätt för att få känslor för folk, vilken grabb som helst.

6. mitt tålamod är jättedåligt.

7. jag har suttit med denhär skiten i över en timme, och har inte ens fått ihop intressanta sanningar..






Kommentarer
Postat av: maya

1: på mig. nåt ja aldrig glömmer:*<3

2011-01-30 @ 20:56:30
Postat av: Elsa

det kanske, kanske, jag hade nämt om det skulle vart 7 pinsamma sanningar.. höhöhö xd <3

2011-01-30 @ 21:24:44
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/
Postat av: maya

hahaha yes;)

btw, det står ju kommentera så får du en puss! så.. give it to me :D<3

2011-01-31 @ 08:41:46
Postat av: Elsa

då får den nästan gång vi ses ! :D <3

2011-01-31 @ 16:51:39
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback