Dag 17 - min favoritfödelsedag.

det måste nog ha vart för ett och ett halvt år sen, då jag fyllde tonåring. när jag kom hem från orkestern på kvällen möttes jag av hela min klass som hade blivit inbjuden av min mamma på en överaskningsfest ! :'D


jag fick en massa roliga presenter, bland annat en uppblåsbar anka och min röda mössa ! sen åkte vi runt på åkrarna med trucken och så fick alla gå tipspromenad..

när festen var över blev det paketöppning med familjen och jag fick denhär datorn ! :D snacka om lyckad födelsedag :')

min förra födelsedag vart ju också ganska lyckad, jag fick ju min nuvarande mobil osv, men inget går upp emot en överaskingsfest med dom man tycker om OCH en dator ! >.<

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback