Dag 16 - min första kyss.

det var i mitten av sexan, då jag var tolv år. det var första gången av två gånger som jag var tillsammans med björn ^^ vi lärde känna varann genom teatern, och jag var så himla nere i honom ! ^^ jag har skrivit massa mesiga grejer om honom i min dagbok hihih ^^

det var en måndag på jullovet, 29 december 2008, som jag var hemma hos björn. jag minns till och med vad jag hade på mig ! :o jag hade mina beiga jeans, en röd tröja och mina nyinköpta hello kitty trosor ! >.< björn frågade mig om vi skulle försöka. jag minns vad jag sa haha ! x) "vågar vi verkligen?" .. så bra är jag ! (: men vi provade och det gick väl som alla första kyssar går. det kändes äckligt och bara jättekonstigt och björn bet mig i läppen, och vi strulade inte nån mer gång ! x) 29 januari 2009 gjorde björn slut. lite mindre än ett år senare blev vi ihop igen, på kaj. det var den 20 november samma år, och detta blev faktiskt lite seriösare än gången innan då en puss på kinden var jättespännande ! >.< men det tog slut bara nån halv månad senare ._.

nu är jag och björn jättejättebra kompisar istället och han är nog den mest underbara killkompis jag har ! han vågar vara sig själv och vi kommer så bra överens. vi klickar helt enkelt ! ^^ nu däremot har vi inte setts på ett tag pga att jag har slutat teatern :( det är inte okej !

björnbror ♥


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback