Dag 14 - detta ångrar jag.

gissa vad ? (: jag har hört att man inte ska ångra någonting, för isåfall ångrar man vem man blivit, och det tycker jag stämmer riktigt bra ^^ så jag ska faktiskt inte skriva om ett enda skit jag ångrar ! >.<

istället tänkte jag ta upp några grejer som jag är väldigt tacksam över, saker jag inte skulle vilja få ogjort för hur mycket pengar i världen ! ^^

såååå.. jag är tacksam över ..

• ..att jag började musikprofil och träffade alla underbara själar i min klass !

• ..att jag började hänga med hanna.

• ..att min familj flyttade till lovene för mååånga år sen sen så jag lärde känna julia och maya.

• ..att vi köpte yaya.

• ..att jag åkte på edlägret och lärde känna erik och david.

• ..att jag och sigrid föddes samtidigt.


..att jag föddes i en svensk/amerikans familj. väldigt bra kombination ! :D

..att vi ska äta precis nu ! no more hunger här inte ! (:





Kommentarer
Postat av: Sigrid

Puss ja e oxå gla' för att vi föddes samtidigt!! What a childhood.. xD <3 <3

2011-01-27 @ 08:51:20
Postat av: Elsa

hahah :'D <3

2011-01-27 @ 12:51:34
Postat av: linnea

det finns inga fel med att du började musikklass <3

2011-01-27 @ 16:35:49
Postat av: Elsa

inte nån stans ! ^^ <3

2011-01-27 @ 17:10:13
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback