Dag 12 - i min väska.


1. själva väskan då då.. riktig renskinnsväska gjord på samiskt vis. ganska häftigt va ? ;) oftast har jag den men när jag har gympa måste jag ha björn borg väskan som är lite större för att få plats med allt ^^

2. vantar. plus att de är de sötaste på länge ! ^^ man kan öppna dom över fingrarna så det blir fingervantar istället för tumvantar, smart va ? ;)

3. plånbok. den bästa jag någonsin haft plus på det ^^ lila och jättegullig ! ^^

4. nycklar. väldigt viktigt och viktigt.

5. kyrkogångsboken... så jag vet vart jag har den :]

6. min kalender... får mig att se väldigt viktig och nördig ut. perfekt ! (:

7. noter. går typ inte en dag utan att jag kommer med noter i väskan ^^

8. headseat. väldigt bra att ha med sig överallt. speciellt till skolan, det sätter guldkant på tråkiga och pratiga mattelektioner .. allt annat ljud förutom musik bara försvinner då >.<

9. modemet till mobilen. så lätt att bara stoppa in minneskortet i det och stoppa in i datorn vart man än är ! ^^



Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback