Dag 11 - den här veckan.


Den här veckan blir ganska fullspeckad faktiskt.. ^^ har ju börjat med två trumpetlektioner i veckan nu så veckan börjar helt enkelt med det ! (: på tisdag ska jag till tandläkaren klockan tio så ni kan ju gärna få påminna mig om det så jag inte missar det >.< sen har jag och julia snackat om att vi ska träna på friskis också, men får se om det blir på tisdag eller nån annan dag :) på onsdag har jag som vanligt orkester och på torsdag har jag min andra trumpetlektion. i höstas skulle jag haft teater också men har ju slutat nu ^^ på fredag ska det firas, för filip fyller nämligen år ! (:

Drunkenmunky – Calabria - Original Radio Edit

tänker alltid på filip när jag hör den ! ^^ det var den han dansade till på danstävlingen när vi va ihop i början av sjuan ^^


söt grabb ! :')


på lördag ska jag städa toaletterna i pappas verkstad. för det får jag 100 kr ! (: här jobbas det för min älskade systemkamera ! :D på söndag blir det att kämpa för att äntligen få en underskrift av prästen i min kyrkogångsbok. hihiih ^^

juste ! julia och hennes lillasyster oliva ska ju komma och sova hos oss från tisdag kväll till fredag :) deras pappa skulle på en kurs i stockholm så de fick sova hos oss istället ! (: det blir för mig att dela rum med en gosglad julia och en liten sexårig oliva ^^ får se hur detta går.. hööh (y'

/elsa ♥


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback