Dag 10 - ett barndomsminne.

Jag tänkte faktiskt skriva om några olika tillfällen… Jag har ju så många minnen liksom! ^^ Speciellt många minnen har jag med Julia och Maya. Vi har ju liksom känt varann sen jag inte minns när! Det känns som att de har varit med mig sen jag föddes.

 

Till att börja med bråkade jag och Maya väldigt mycket. I förskolan började vi bråkade och om jag minns rätt så slog Maya mig till och med, bara för en liten legodrake. Hihih ^^

 

Vi lekte också nästan alltid med barbie alla tre. Oftast gjorde vi det hemma hos Julia, eftersom att hon hade de finaste barbiemöblerna och flest dockor. Alltid när vi lekte så var jag killen som var kär i Julia och Maya var ”the bad guy” som var avis på Julia och ville att jag skulle vara kär i henne istället. Lite invecklat men aja ^^

 

För övrigt var jag alltid kille när vi lekte. När jag var liten ville jag faktiskt bli kille när jag blev stor. Julia pratade om att man kunde operera sig så man blev kille och det ville jag jättegärna göra. Det kanske förklarar min manlighet nu… Är ju liksom biffigast i klassen. Höhöh

 

En vinter i trean kanske (vild gissning…), så bestämde vi oss för att åka längdskidor ut på åkern. Smarta som vi var åkte vi så långt ut vi orkade, och sen orkade vi inte åka tillbaka igen… smidigt! >.<

 

söt liten lekistrio ! (:

 


Kommentarer
Postat av: maya

h3h3.. busigt (a)

2011-01-23 @ 15:12:54
Postat av: Elsa

uuhja ! ^^

2011-01-23 @ 15:58:40
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback