buhuhuu

jag saknar min hannaälskling så sjukt att det finns inte ! :( får ta och ringa henne snart, håller tummarna på att jag väcker sötnosen.. mwiihihihi ^^

smexigt.. (y' var ett tag sen dock.. höhöhö . det var mars när jag dog den ? x)

aja, skitsamma :)

igårkväll fick jag en jätteläskig känsla när jag stod inne på toan och gjorde iordning mig för kvällen :s det var verkligen jättetyst överallt. när man stod still utan att ge ett enda ljud ifrån sig var det enda man hörde lampan som surrade. alla andra ljud som förekom när man rörde på sig och höll på med linserna osv, var verkligen jättetydliga ! :o jag kände mig som en uggla eller nått hhaha ? x) dom har bra hörsel asså.. höhö
man reagerade verkligen på allt, typ ljudet som kom när man öppnade badrumsskåpet.. först ett kort klick och sen ett grin ifrån gånggärnen.. när man sedan satte på vattenkranen fick man typ en chock för att det lät så mycket ? x) ärligt så kändes det som att jag var den enda människan på jorden .. :s det var så äckligt tyst och de enda ljuden man hörde kom ifrån det rum man befann sig i .. creapy or what ? :s

btw, idag ska jag gå runt som en äkta bloggerska och ta massa onödiga kort på min mat ! :D det ingår ju i månadslistan och det känns lite lamt att bara beskriva maten, så varför inte ta kort på den också ?  jag är så äckligt smart asså :')

Christian Walz – Never Be Afraid Again

en låt jag började lyssna på efter att jag sjungit singstar hemma hos julia för en maaaaaaaassa år sen x) det bästa med låten är att dom leker på järnvägen i musikvideon.. det gör låten så mycket vackrare, typ.. höhöh

ska nog slå en pling till oskar sen också, hörde igår att det fanns planer om att dygna haha ? ska se hur det gick :] ♥

hejsålänge (:

Kommentarer
Postat av: hanna älskling

elsa..... du är så död !

2011-01-08 @ 22:38:02
Postat av: Elsa

jag älskar dig hanna ! :D <3

2011-01-08 @ 22:43:16
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback