buhu

känner mig inte alls bättre :( ont i huvet har jag och snurrig blir jag när jag ställer mig upp.. troligtvis blir det ingen skola för mig imorrn, vare sig jag vill eller inte :(

kommer troligtvis inte uppdatera månadslistan idag heller, orkar knappt blogga liksom.

därför lägger jag ifrån mig datorn och läser en tidning mamma kom hem med + dricker cola.. hon har hört nånstans att det är bra för en när man känner sig sjuk och jag säger inte emot haha ^^ plus att hon köpt en massa annat gott (: de brukar hon göra när jag inte mår som jag ska, söta lilla mamma ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

krya på dig!<3

2011-01-11 @ 20:39:30
Postat av: Elsa

du med (: (y' <3

2011-01-11 @ 20:59:54
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback