BraBättreHanna !

och känner mig rätt utvilad trots den sena kvällen igår.. ;) vi stod ute på gatan vid två på natten och snackade med CT och hans kompisar, hahha ! x) men det var ganska blött på gatan så för andra gången den här månaden blev mina klackskor pissvåta ! D: inte okej :(
om nån timme kommer mamma tror jag och det blir operation övertalning som gäller i bilen hem :P systemkamera here I come !



vill ha vill ha ! :'D

The Wannadies – You And Me Song
jag älskar dig hanna. när jag är med dig känner jag mig så speciell och bra för det är så du får mig att känna mig ! plus att du är så bra och bäst och bättre än bäst :D vi ska a kompisar ända till vi blir gamla fula rynkiga tanter och sitter i rullstol och darrar.. rumskompisar på ålderdomshemmet vafan ! :D

när jag kommer hem ska jag städa, det är ett måste ! :o minns ni när jag tjatade så mycket om att jag var tvungen att dammsuga mitt rum när aferdita skulle komma och de ? :P faktum är att det inte hänt än hahahhahahah ! x')
/elsa ♥


Kommentarer
Postat av: hanna älskling

älskar dig min knott ! :D

2011-01-16 @ 16:11:00

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback