borde städa...

men om ni känner mig rätt så borde ni veta att det går .. sådär .. >.< det har mest blivit att jag suttit och tänkt nästan hela eftermiddagen.. här har vi tjejen utan liv (y' men det finns ju så much in my head just nu .. urk

det blir väl en lika chill kväll som igår kväll, om inte chilligare .. tänkte duscha och kolla på morden i midsomer (: sen blir det till att sova på golvet igen som vanligt .. har den senaste tiden sovit på en madrass på golvet, fast jag har uppbäddat hela dubbelsängen .. så smart är jag .. hööh


↑ redigerad bild på mig ifrån imorse.. kan verkligen inte vänta tills jag köper systemkameran så jag kan ta riiiiktiga kort även på eftermiddagen när ljuset inte tillåter cambilder ! :D

och jag har kommit på en grej nu .. vad som får mig att se ut som ett träsktroll ! det är min enorma snorränna eller vad det heter, som är asbred ! :o den får mig att se klumpig ut :> mycket sötare med smala ^^

Anna Ternheim – Terrified - Acoustic Version - Bonus Track

/elsa ♥



Kommentarer
Postat av: Sigrid

Du ser inte ut som ett träsktroll!! Amorbåge* heter det och din amorbåge är asgullig! Jag saknar dig älskling, du å jag snart på ett café och nej säg inte nej säg kanske kanske jodååå <333 puss

2011-01-24 @ 17:59:40
Postat av: Elsa

klart vi ska fika snart ! :o jag kommer till göteborg jättesnart, det looooovar jag! <3

2011-01-24 @ 18:12:20
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback