blä -.-

min låga uppdatering beror på min dator -.- man kan va inne på den högt 20 min innan den lägger av för att den är för varm.. ? mamma ska lämna in den på måndag tror jag, och hoppas jag ! :o om ni undrar så sitter jag på mammas mac nu, och det är någonting med musbrädan som jag inte tycker om. men jag håller på att vänja mig (: jag ser fram emot den dagen nångång i framtiden då jag köper min alldeles egna mac.. hahaaha typ om tio år eller nått.. >.<

kvällen igår spenderades på kaj med massa folk (: jag ville inte sitta hemma och ruttna som jag gjort exakt hela dagen så jag lyckades få mamma att skjutsa mig in ^^ gulligt (y'

jag är grymt ledsen för att det gått så himla mycket utför nu men jag ska försöka att ta tag i det så gott det går med eller utan min egen dator ! :]

puss sålänge ! (:

Kommentarer
Postat av: Simon fransila

Hej Elsa. Ville tacka för hjälpen med min blogg. Kolla gärna in den. Bloggadressen står ju över. Simon <3

2011-01-15 @ 12:39:40
URL: http://simoncrazylife.blogg.se/
Postat av: Elene:)

Jätte fin blogg:)<3



Besök gärna min :)



Kramar<3

2011-01-15 @ 13:20:02
URL: http://theelene.blogg.se/
Postat av: Elsa

tack ! (:



simon, lycka till ! :D

2011-01-15 @ 21:00:43

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback