08.54

shit va jag är uppe tidigt ! :o det är min morgonanda som tar över nu när skolan börjat.. inte okej ! plus att jag inte alls sov gott .. :( drömde massa dumt och vaknade hela tiden, sen fick jag svårt att somna om .. inte kul :(

kanske att jag sticker iväg till kyrkan nu på morgonen, har en kyrkogångsbok som måste fyllas i .. -.- har gått i kyrkan hur många gånger som helst under hösten men glömt att be om nån underskrift vaaaarje gång ! :o får bli en ändring på det (y'

annars kommer nog min dag troligtvis gå åt till att städa mitt rum. det behövs verkligen med tanke på att julia och hennes lillasyster ska bo hos oss från onsdag till fredag. men mer om det senare ! (:

sen har jag lite till att städa.. "mitt hörn" i kökssoffan... för det är ju typ så .. jag är den enda som sitter i den fördömda soffan. allvarligt asså ^^ det är bara jag som sitter där ! :p men pappa tycker inte om att jag lägger alla mina saker i ena hörnet i soffan, mest för att det samlas så mycket skit där då .. jag lägger ju liksom min skolväska där, gympapåsen, massa papper, vantar .. osv osv .. men vart skulle jag annars lägga det ? ^^ lägger man väskan på golvet blir det typ en hög av väskor där sen. så det känns bättre i soffan hihiih ^^

↑ fiiin hög ! :D


aja , det blir till att äta frukost snart (: återkommer !


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback