well thank god

First Aid Kit – I Met Up With The King


jag har varken städat eller packat. jupp, så bra är jag.. HÖHÖH

blir att stanna uppe sent ikväll och blega film osv, så jag blir riktigt trött inför flygresan imorrn. älskar att sova bort tiden när man flyger, så vaknar man och typ, "wow, har jag sovit såååå länge?!" så är man framme (:

och nej, det blir inga bilder på mina sommarkläder. snyft. nej men asså det hinner jag inte och orkar inte ^^ ikväll ska bara bli en mysig hemmakväll med film och mys ! ^^


nej, jag är inte drogad, fast det ser så ut på bilden.. höhö

/elsa ♥


Kommentarer
Postat av: edith

elsa...

HA DET BÄST PÅ ERAN RESA! :D se till att ha det riktigt skönt nu :)

kramisar <3

2011-02-09 @ 20:41:58
Postat av: Elsa

det ska jag verkligen ha ! :D <3

2011-02-09 @ 20:46:22
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/
Postat av: edith

bra det :) <3

2011-02-09 @ 20:52:48
Postat av: Elsa

aaah :D <3

2011-02-09 @ 21:01:18
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback