3:e världskriget

håller just på mellan mig och det otroliga internet som härjar i detta hus.. inte så okej nej. jag har inte kunnat komma in på internet på hela förmiddagen, men nu när jag kom tillbaka ifrån verkstan där jag städade som vanligt så gick det som tur var.. (:

hittills har jag hunnit ganska mycket, för att vara jag liksom.. har plockat upp lite på mitt golv, skrivit brevet till fadderbarnet mitt, och städat i verkstan. efter att jag fått min lilla tid vid datorn, tänkte jag börja jobba med matten.


svartvitt + pappa = den manligaste av män'


så luktar han gott också.. (:

kanske blir att göra något med julia sen också, men såklart kommer jag kämpa som en galning med matten iallafall ;)

Simon & Garfunkel – The Sound Of Silence

/elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback