trött som en kundvagn

halvsov på orkestern. höhöh

dagen har varit super, med massa skoj redan ifrån imorse. förutom att jag var så otroligt trött. asså ärligt. men när jag äntligen vaknat till lite efter att jag tagit på mig kläderna för dagen osv så gick det bra (:

linnea bjöd mig på både en semla och fanta ifrån cafét, och eftersom att en pöjk vid namn daniel var sjuk idag så har han lovat mig en semla på nästa tisdag istället.. hähä :D jag blev också erbjuden att bli buren överallt.. plus att jag fick låna davids underbara humörtröja !

jättesnygg ! (':


sen när jag precis skulle lämna skolan för dagen så kom en liten (eller aah, jättelång är han..) grabb i musikklassen i sjuan (jonas) fram till mig och gav mig världens gulligaste kort ! :o det var två apor som satt på en motorcykel och inuti kortet hade han ritat massa grejer.. ^^ så kul att folk lägger pengar på ett facebook evengemang ! ^^

och jag tänkte faktiskt vara så modig att jag tänkte ha en liten frågestund inom en liten framtid.. ja, jag är medveten om att jag har ca 40 läsare/dag, och att jag som högst får kommentarer från typ tre av de på ett inlägg. jag är också medveten om att de flesta som läser ser mig nästan varje dag eller vet vem jag är iallafall.. så varför fråga mig om nånting när man redan vet allt? ;) fast då är det knepiga att det gör ni inte alls ! ^^ vet alla tillexempel hur gammal jag var när jag lärde mig cykla, eller vilken färg jag föredrar att killar har som ögonfärg? ;) det finns hur många frågor som helst och jag tänker svara ärligt på det jag kan.. sen är det ju lite förnurligt för man kan ju döpa sig till vad man vill om man vill ge frågan anonymnt! (: typ "gråa greta" eller "henning".. mer om det when the time comes..

Richard James – Aphex Twin - Avril 14th

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

älska bilden! <3

2011-02-24 @ 14:44:16
Postat av: Elsa

hihi (a<3

2011-02-24 @ 14:49:07
Postat av: adde

jag var med när du tog bilden :D<3

2011-02-24 @ 16:42:27
Postat av: Elsa

hahah :D <3

2011-02-24 @ 20:43:52
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback