trevlig morgon ! (:

och det firar jag med att vakna av väckarklockan och massor av tummen upp :D idag är sista dagen som jag är hemma i lidköping på en vecka. sista praodagen också.. känns ganska lagom egentligen det som jag har gjort hittills. det blir ganska tjatit efter ett tag.. >.<

när jag kommer hem blir det packning för hela slanten.. om ni har tur kan ni nog kanske få hänga med genom kameran och se alla mina söta sommarplagg jag ska ta med ! ^^ det bara skriker klänning om kanarieöarna (':

hela morgonen har jag faktiskt lyssnat på ola.. hhm ? jag vaknade upp till overdrive och fortsatte sen med all over the world.. aah, så bra är jag ! x)

aja, snart ska jag ta och äta en rejäl frukost. start med mjölk. sött och gott ;) men först (för ovanlighetens skull) en outfit bild.. kan knappt tro det, att jag lägger ut en bild på min outfit ! (!!) >.<


och för att inte verka för konstig lägger jag ut en bild på mitt face också..

 

mycket tummen upp som sagt.. :D


Ola – Overdrive

Ola – All Over The World

/elsa ♥


Kommentarer
Postat av: Maya

men shet achmed haru typ gått ner i vikt lr nåt. :s du ser ssmalare ut ;o<3

2011-02-09 @ 20:51:27
Postat av: Maya

men shet achmed haru typ gått ner i vikt lr nåt. :s du ser ssmalare ut ;o<3

2011-02-09 @ 20:52:10
Postat av: Aferdita

Din fuling, när skaffa du systemkamera`? :O

2011-02-11 @ 10:07:39
Postat av: Elsa

hahahha i söndags ! :D



nej maya, jag har börjat träna lite smått och faktiskt gått upp några hekto ! >.<

2011-02-11 @ 11:12:33
Postat av: Aferdita

Då ska vi ta kort har jag bestämt! :D <3

2011-02-14 @ 21:27:34
Postat av: Elsa

bra idé! (: <3

2011-02-15 @ 11:02:03

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback