tillbaka efter en lååång promenad !

har precis tagit en lång promenad längst stranden, ända ut till spetsen där vågorna slår mot stenarna. väldigt häftigt att se..


det var jätteskönt att bara strosa längst med stranden och då och då kika bland sand och sten för att leta fram snäckor osv. mamma och pappa stannade vid hotellet och åt glass och drack kaffe.

innan jag gick ut såg jag på en film. remember me. robert pattinson var med i den, och jag satt och dreglade hela filmen.. (inte direkt men ni fattar vad jag menar..). dock så var det jättesorgligt slut så jag satt och verklgigen dööööögrina. asså hulka typ ! >.< ni vet ju hur jag är när jag ser på sorgliga filmer ;) det är typ därför jag försöker undvika att se föör sorgliga filmer tsm med folk jag lätt skämms för. och ja, killar ingår i den kategorin.

snart ska vi gå och äta. ska bli spännande att se vart det blir ikväll, med tanke på att stället vi åt på igår inte alls var nån höjdare ! imorgon blir det att rida på (som joar skulle säga) hamburgare... eller aah, hästar.. mamma ska följa med och ta kort, sa hon. så jaa, vänta er treeevliga, rödmosiga bilder på mig och pappa när vi sitter i jättesöta ridhjälmar.. haha ! >.<

aja, puss på er !

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: Simon Fransila

Fin bild elsa <3

2011-02-14 @ 14:43:23
Postat av: Elsa

tack simon (: <3

2011-02-14 @ 15:48:07

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback