tidningsvägg !

mamma kommer snart hem och hon kommer hem med ännu en utländs dagstidning.. :D denna gången blir det en på engelska. så då har jag alltså tre olika tidningar på tre olika språk, att sätta upp på väggen .. (: kommer bli ganska snyggt tror jag ^^ i framtiden ska jag sätta upp hyllor på den väggen också är det tänkt.. det kommer ju en kontainer ifrån usa med massa saker ifrån min farmor och farfars hus, som de inte ska ha kvar. där i kommer också en flasksamling som jag ska få plus massa andra spännande saker ! kommer passa perfekt på den väggen :D tänkte sätta upp lite bilder på klassen också, eftersom att det är en så bra klass menar jag ^^

aja, har inte ätit sen lunch så får ta och äta lite snart.. håller fortfarande tummarna för att mamma ska bli pigg och vilja skjutsa hem mig ifrån kaj ikväll, för det var dit jag planerat att åka. har blivit efterfrågad nämligen ;)


och så en bild ifrån NOlektionen igår.. vi kollade på en jättemesig teknad film om blodet eller nåt, och det var inte så uppskattat av killarna. de halvsov igenom hela skiten hah ! x)

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: Andreas

diggar stilen dom sitter på ;D<3

2011-02-04 @ 19:26:00
Postat av: Elsa

hahah xd aah :) <3

2011-02-04 @ 20:05:59
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback