söndag,

idag lär det bara bli plugg.. måste få klart den där jävla svenskan om jag så ska dö på kuppen.. eller aah.

sen har vi hittat en kamera också, som det troligtvis hänger på. en canon. skulle vara riktigt kul om vi han köpa den innan resan till kanarieöarna men det är ju såklart inget måste. fast jag vill jättegärna helst ha den innan mars när jag ska åka till göteborg med hanna, på vår 1 årsdag ♥

jag hade tänkt åka in till kyrkan idag men pappa skulle åka in en timme tidigare för att delta i styrelsemötet, så jag orkade inte >.<

och några goda nyheter är att mamma eller erik troligtvis kommer ta med sin dator till kanarieöarna så jag kommer kunna blogga ! (: tänk er nya fräscha bilder (kanske till och med tagna med en systemkamera !) på god mat, fina vyer osv. det kommer bli perfekt ! (:

Owl City – Hello Seattle - Version 2009

nemen nu ska jag ta en liten frukost framför TVn och sedan väntar det att begrava huvudet i tråkigt skolarbete.. huum huum

/elsa ♥




Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback