söndag,

igår var verkligen en lat dag. jag sov bort ungefär två timmar av eftermiddagen och stannade annars enbart på mitt rum och lyssnade på musik och lånade eriks dator för att titta på film. det blev bolt. och ja, jag är så mogen att jag satt och grinade som en bäver. live with it ! >.<

och just nu för nån minut sen kom en tjej fram till mig och undrade var det var för en kamera jag hade. hon var inte från sverige och hennes föräldrar pratade nåt konstigt språk, men hon pratade jättebra engelska. hon hade glömt sin laddare till sin egna kamera och undrade om jag kunde ladda det åt henne. och så snäll som jag är svarade jag att jomen klart att jag kunde ladda det åt henne ! ^^ så jag antar att det var dagens äventyr.. (:

för några dagar sen när vi var påväg till en restaurang för att äta, så stoppade en man oss och började klippa i papper en figur som liknade mig.. eller det var meningen iallafall.. sen ville han såklart att vi skulle betala för att få den, och det skulle kosta oss 5 euro. 60 spänn. för en papperbit.. man typ WTF?! hahahah, nej men vi köpte den, även fast det var jävligt dyrt, och jag tänkte att ni skulle få se den legendariska pappersbiten.. höhö


faktiskt så ser det inte ut som jag förutom bollen.. surt

och sen så har jag faktistk inte så mycket mer att säga.. huum ? har inga nya roliga spännande bilder ifrån igår, inget nytt om idag..

jag återkommer senare idag/ikväll med troligtvis fräscha bilder från dagen osv.

chao ! ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback