sommarplaner

efter gudstjänsten fick jag och julia vänta typ två timmar på pappa för han skulle delta i ett styrelsemöte, men vi hade trevligt med lisa. hon bor likadant som jag minst en mil utanför stan och vill inget annat än att flytta in till stan. så det vi har suttit och planerat är att faktiskt, bo i stan i sommar. isåfall skulle vi på nåt sett lyckas hyra en lägenhet (eller aah, i värsta fall sova på EFS. och ja, det funkar faktiskt), och bo där hela sommarlovet efter att jag kommit hem ifrån konfalägret. lisas föräldrar är på, kanske dels för att hon är två år äldre än jag, men aah, jag vet inte. mina föräldrar är dock lite skeptiska om detta.. men tänk va kul att bo i stan en sommar ! cykla till stranden och ligga där hur länge man själv vill, och sen kanske ta en liten kvällspromenad längst ån när månen kommit fram.. såklart krävs det mycket ansvar också, men det tror jag nog att vi ska fixa.. ;)

lisa, jag, julia


lisa skissar på planerna/budgeten.. (ja vi är taggade)


"reglerna" för att inte sabba vårt sparande.. lägg märke till ben&jerry's.. :(


såklart är detta bara planer och drömmar hittills, men visste vore det supercoolt att bo i lägenhet i stan över sommaren? :D

aja, nu till andra, mer aktuella grejer.. dagen kommer som vanligt att gå åt till matten.. och om jag känner för det blir det ett inlägg till ur frans och freja. för några dagar sen gick jag nämligen igenom frans och la pappersflikar vid de dagarna jag tyckte skulle va kul att ha med.. kanske gör det  med freja också snart.. ;)

/elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback