skriva brev

sitter här nu och försöker få ihop ett brev till mitt fadderbarn assitan i mali i afrika. det går ju sådär.. sidan är fortfarande blank.. hah ! x) det är ju det där med att skriva på engelska, och att komma på nåt bra att skriva om. typ den kalla vintern. det är ju spännande för små barn i land där det alltid är varmt.. eller aah ^^


annars har jag åstakommit ganska mycket idag känns det som.. jag kom ganska lång (eller aah) med matten hemma hos julia, för hon typ visade mig hur man skulle räkna, eftersom att jag är så smart så jag glömmer bort allt.. >.< sen ringde vi till ludwig och bestämde det sista tills imorgon osv. sen ringde vi till hanna och pratade lite med henne om allt möjligt.. måste ju uppdatera henne om allt drama som händer i skolan ! ;) när jag kom hem pratade jag med erik i säkert mer än två timmar, och det var bara riktigt gött att höra hans röst igen ! vi har inte pratat/setts på föör länge nu och det måste verkligen bli snart. helst innan nästa förträff som är långt borta i april D:

The Shivers – Joanna

tror att jag länkat låten innan men nu alldeles nyss bestämde jag mig för att det här är min och eriks låt. och ja, det besluten var helst mitt. han vet inte ens om det än.. häähähä (y'

ska bli gött med fredag imorgon. de senaste dagarna har jag vart jättetrött på morgonen så ska bli skönt med helg + sovmorgon också.

men aja, gonatt med er ♥

Kommentarer
Postat av: Simon Fransila (eller som Louise säger: Frunsila)

Visste inte att du hade ett fadderbarn Va gulligt <3

2011-02-24 @ 22:23:12
URL: http://simoncrazylife.blogg.se/
Postat av: Elsa

jo det har jag faktiskt ^^ du kan läsa mer om henne här.. ↓



http://elsaskonterfej.blogg.se/2010/september/tweedle-deeee-d.html#comment

2011-02-24 @ 22:27:48
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback