sitter och samtalar med Shakespeare..

väldigt intressant..

jag: så.. vad har du gjort idag..?

shakespeare: njaaa, JAG HAR LÄRT MIG ATT SHAKEA RUUMPA!!!

jag: åh. aha... vad roligt.. för dig..

shakespeare: JAG ÄR HYYYPEEER! ATT VARA ELLER ICKE VARA, EN MIILKSHAKE ! JAG ÄR EN MILKSHAKE!! 

jag: aha.. men eeh, aah.. jag.. eehm... ska nog.. typ gå nu..

shakespeare: JAG ÄR EN MILKSHAKESPEARE! HOLY COOOOW !!

jag: eehm.. heejdå shakespeare..

shakespeare: DU KAN KAAAALLLA MIG MIIILLKSHAAAAKESPEARE!!!! :'D



Semyon Bychkov – Tchaikovsky: The Nutcracker, Op.71 / Act 1 - No. 2 March

↑ blev på väldigt mycket humör för balett.. alla blir det ibland ^^ man får bara lust att hoppa omkring och dansa som en jävla pelikan eller nåt !  >.< vet ni, att jag faktiskt har sett på baletten nötknäpparen på en proffisionell scen i berlin ? :D det var några år sen, men jag minns det jätteväl ! ^^ särskilt hur jag och sigrid (hon var också med) hoppade runt i pausen och var på väldigt mycket baletthumör.. höhöh

aja, har precis städat verkstan och gästerna börjar redan strömma in.. kom på att det är melodifestivalen ikväll och det är ju typ min plikt att kolla på det .. x)

/elsa ♥



Kommentarer
Postat av: linnea :)

hahahhahahahahahhahahahahha. älskar ditt samtal med milkshakespere! :D <3

2011-02-05 @ 18:20:55
Postat av: Andreas

haha vilket.... samtal?!xD

vrf är det din plikt? o.o<3

2011-02-05 @ 21:49:12
Postat av: Elsa

jag hade ett samtal med shakespeare? :D



eeh ? daaa ? xd <3

2011-02-05 @ 23:50:51
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/
Postat av: Andreas

vadå eeh? daaaa? eller ? xD<3

2011-02-06 @ 13:24:40
URL: http://det är mindre bra elsa <.< <3
Postat av: Elsa

skitsamma :) <3

2011-02-06 @ 13:35:21
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/
Postat av: Andreas

nee :O berätta :O<3

2011-02-06 @ 18:06:58
Postat av: Elsa

ne :)<3

2011-02-06 @ 18:10:58
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback