sista måltiden

kommer ske inom en snar framtid (typ 40 minuter..) så jag måste faktiskt skynda mig lite nu... waaah !

dagen har som alla andra dagar varit lugnt och skön. jag låg på stranden med mamma och pappa och var med om växlande molnighet medans jag ritatade lite på baksidan av ett mer eller mindre obetydligt papper.. lite färg hoppas jag på att jag fick, emellan molntussarna, men man vet ju aldrig ;)

sen såg jag på en film som vanligt.. dear john. det blev bokstavligt en pöl efter alla mina tårar jag fällde under filmen.. svar: ja, jag är en lipsill..

efter det stod jag på toan hur länge som helst och torkade tårar, och funderade hur länge det behövde göras innan jag kunde sticka ut och synas bland folk.. sen gick jag och mamma till diverse affärer och inköpte en viss liten underbar jättekul grej som jag inte tänker berätta än vad det är.. suck on that ! :P det får bli en liten överaskning till senare.. höhöh (':


över här en bild ifrån när det nu var.. vi gick längst stranden och såg två kameler ligga och sola (ja, sola.. även fast det var smått molnigt höhöhö). turister som vi är gick vi fram och tog massa smaskiga bilder.. tummen upp för det ! (:

aja, måste kila.. har massor att göra nu innan sista kvällsmaten här på ön. ja, det innefattar att byta om, sminka mig osv.

puss ! ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback