sigrid = konst

she has done it again ! this time, in paint..

↑ sigrid har gjort mig till konst.. :'3 (kolla hennes profilbild på facebook, där hon ritat sig själv)

 

← pikachu, också gjord i paint. [klicka för förstoring]

som många av er vet så är sigrid en riktig naturbegåvning! hon sjunger nog bäst av alla de som jag känner, plus att hon är en gud på att rita. har ett flertal bilder hon ritat.. några på mig och såklart ett par på sångaren i tokiohotel, vår gemensamma idol sommaren 2008. minns det som igår..


alla vi som ser förjävliga ut, klappa nu! *klapp,klapp*


Tokio Hotel – Jung Und Nicht Mehr Jugendfrei

Tokio Hotel – Leb Die Sekunde

och ja, tyska är skönt. och ja, jag är stolt över att jag en gång varit ett gråtandes fan till tokiohotel (eller aah, faktiskt så grät jag aldrig..), men ändå.. ^^



Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback